konferencja

piątek, 11 października, 16.00 – Sala Koncertowa

Jon Nelson (Denton) – Fizyczne modelowanie z zastosowaniem obiektu ~gen w otoczeniu Max/MSP

Panayotis Kokoras (Denton) – Strategie kompozycji pejzaży dźwiękowych z użyciem spektralnych systemów czasu rzeczywistego

Manuel Rocha Iturbide (Meksyk) – Rezonans i wibracja w sztuce dźwiękowej

Krzysztof Gawlas – Quasi una tanpura

sobota, 12 października, 10.00 – 13.00

Todor Todoroff (Bruksela) – Bezprzewodowe czujniki kostiumowe zintegrowane z analizą, syntezą i przetworzeniem dźwięku podczas żywego wykonania

Alla Zagaykevych (Kyev) – Przetworzenia technik spektralnych w utworach   „Ziqquratu I – III (in 1998 – 2012) Šarūnasa Nakasa

Germán Toro-Pérez (Zurich) – Liniowość i symultaniczność: na temat użycia rezonatorów w kompozycji Prologue  Gérard Grisey

 

Andrea Szigetvári (Budapeszt) – … sytuacje polityczne (tworzące niespodziewane zniekształcenia w społeczeństwie) z moim systemem tworzącym niespodziewane zniekształcenia w muzyce …

Denis Kolokol (Kraków) – Nowy performance oparty na geście

Dariusz Mazurowski (Gdańsk) – Muzyka i technologia – wyścig nieskończony?

14.00 – 18.30

Andrzej Kłosak (Kraków) – Symulacje akustyczne jako element procesu twórczego

Krzysztof Szlifirski (Warszawa) – xxx

Michał Libera – Archeoakustyka

Piotr Wojciechowski (Warszawa) – Synthesis et machina. Determinanty stylistyczne w utworach na instrument i taśmę Andrzeja Dobrowolskiego

Marek Chołoniewski (Kraków) – Wielokrotne próżnie i cisze rezonujące nigdzie

Barbara Bogunia (Kraków) – Diachronia mistycznych automatonów: krótkie spojrzenie na historię syntezatorów mowy

Justyna Stasiowska (Kraków) – Body Electric – ciało jako urządzenie w muzyce

Antoni Michnik (Warszawa) – Sprzężenie: różne koncepcje i zastosowania. Wybrane prace Anthony’ego Conrad’a i ich kontekst

Maria Majewska (Poznań) – Elektronika w operach młodych polskich kompozytorów

Mateusz Bień (Kraków) – flimp, zintegrowany system audiowizualny

dyskusja

niedziela, 13 października, 2013, godz. 10.00 – 13.00

Ostap Manulyak (Lviv) – Futuryzm i Ukraina. Rezonans po 100 latach

Kacper Sokołowski (Białystok) – Krótkie spojrzenie na ewolucję muzyki rozrywkowej

Alicja i Grzegorz Bilińscy (Kraków) – Korozja

Jan Piotr Cieślak (Kraków) – Echotectonicum machinamentum

Łukasz Szałankiewicz (Poznań) – Rezonans małych wytwórni płytowych

Edyta Mąsior (Kraków) – Widzialne/NieWidzialne – o rezonansie własnych doświadczeń

Wojciech Janiszewski (Krakow) – Rezonans własny

Leszek Hefi Wiśniowski (Kraków) – Rezonans, interferencje i dudnienia w niektórych technikach fletowych

Natalia Balska (Kraków) – Fala dźwiękowa a stan emocjonalny

Marek Pluta (Kraków) – Między nauką i techniką?

Marcin Strzelecki (Kraków) – Algorytmy rezonujące

dyskusja