piątek, 11 października, 16.00 – Sala Koncertowa
Jon Nelson (Denton) – Fizyczne modelowanie z zastosowaniem obiektu ~gen w otoczeniu Max/MSP
Panayotis Kokoras (Denton) – Strategie kompozycji pejzaży dźwiękowych z użyciem spektralnych systemów czasu rzeczywistego
Manuel Rocha Iturbide (Meksyk) – Rezonans i wibracja w sztuce dźwiękowej
Krzysztof Gawlas – Quasi una tanpura
sobota, 12 października, 10.00 – 13.00
Todor Todoroff (Bruksela) – Bezprzewodowe czujniki kostiumowe zintegrowane z analizą, syntezą i przetworzeniem dźwięku podczas żywego wykonania
Alla Zagaykevych (Kyev) – Przetworzenia technik spektralnych w utworach „Ziqquratu I – III (in 1998 – 2012) Šarūnasa Nakasa
Germán Toro-Pérez (Zurich) – Liniowość i symultaniczność: na temat użycia rezonatorów w kompozycji Prologue Gérard Grisey
Andrea Szigetvári (Budapeszt) – … sytuacje polityczne (tworzące niespodziewane zniekształcenia w społeczeństwie) z moim systemem tworzącym niespodziewane zniekształcenia w muzyce …
Denis Kolokol (Kraków) – Nowy performance oparty na geście
Dariusz Mazurowski (Gdańsk) – Muzyka i technologia – wyścig nieskończony?
14.00 – 18.30
Andrzej Kłosak (Kraków) – Symulacje akustyczne jako element procesu twórczego
Krzysztof Szlifirski (Warszawa) – xxx
Michał Libera – Archeoakustyka
Piotr Wojciechowski (Warszawa) – Synthesis et machina. Determinanty stylistyczne w utworach na instrument i taśmę Andrzeja Dobrowolskiego
Marek Chołoniewski (Kraków) – Wielokrotne próżnie i cisze rezonujące nigdzie
Barbara Bogunia (Kraków) – Diachronia mistycznych automatonów: krótkie spojrzenie na historię syntezatorów mowy
Justyna Stasiowska (Kraków) – Body Electric – ciało jako urządzenie w muzyce
Antoni Michnik (Warszawa) – Sprzężenie: różne koncepcje i zastosowania. Wybrane prace Anthony’ego Conrad’a i ich kontekst
Maria Majewska (Poznań) – Elektronika w operach młodych polskich kompozytorów
Mateusz Bień (Kraków) – flimp, zintegrowany system audiowizualny
dyskusja
niedziela, 13 października, 2013, godz. 10.00 – 13.00
Ostap Manulyak (Lviv) – Futuryzm i Ukraina. Rezonans po 100 latach
Kacper Sokołowski (Białystok) – Krótkie spojrzenie na ewolucję muzyki rozrywkowej
Alicja i Grzegorz Bilińscy (Kraków) – Korozja
Jan Piotr Cieślak (Kraków) – Echotectonicum machinamentum
Łukasz Szałankiewicz (Poznań) – Rezonans małych wytwórni płytowych
Edyta Mąsior (Kraków) – Widzialne/NieWidzialne – o rezonansie własnych doświadczeń
Wojciech Janiszewski (Krakow) – Rezonans własny
Leszek Hefi Wiśniowski (Kraków) – Rezonans, interferencje i dudnienia w niektórych technikach fletowych
Natalia Balska (Kraków) – Fala dźwiękowa a stan emocjonalny
Marek Pluta (Kraków) – Między nauką i techniką?
Marcin Strzelecki (Kraków) – Algorytmy rezonujące
dyskusja